Annonsørinnhold i samarbeid med

Hva er dette?

 
 

Med kunden i fokus: - Pakker alltid i poser når vi har tid

Annonsørinnhold i samarbeid med

Kundeservice står i førersetet hos Coop Prix-butikken i Tana.

Totalt har butikken 10-11 ansatte, der fem jobber i 100 prosent stilling. Hver eneste uke samles de for å snakke om kundeservice.

- Kundene skal føle at de blir sett når de er hos oss og bli tatt godt vare på. Å yte god service har et høyt fokus hos oss. Det snakker vi om hver uke, og gjennom løpende kundemålinger forsøker vi alltid å ta tak i det med en gang og gjøre det beste ut av det. Vi prøver alltid å gi det lille ekstra til kunden, blant annet med å pakke i posene til kundene når vi har tid, sier butikksjef Heidi Dervo. 

 

Prix siden 2011

Butikken startet ut som Mega, så Marked og nå er de Prix. Det har de vært siden 2011, og trives veldig godt med det. Prix kjeden er dagligvarekjeden med de gode dealene, og rask og enkel handling, og naturligvis ispedd med gode tilbud, som gjør at butikken leverer veldig godt i sitt marked.

 

Utsolgt for appelsiner

Butikken har mange faste kunder, og frukt & grønt er et naturlig stort fokusområde.

- Vi har stort fokus på det. Det er alltid i fokus, sier Dervo.

Hvor populært frukt og grønt-avdelingen er viste seg før påske.

- Da ble vi fri for appelsiner onsdagen før påska. Vi solgte så mye mer enn vi trodde.

Butikken har mange faste kunder og i nær lokasjon til Tanaelva må enhver Coop-butikk med respekt for seg selv naturlig nok også selge fiskeutstyr.

- Og så har vi et lite faghandelstorg med stekepanner, kasseroller, kopper, fat og den type ting.

 
Del artikkelen på Facebook