Annonsørinnhold i samarbeid med

Hva er dette?

 
 

I hjertet av Karasjok siden 1972: Nå vokser Coop Prix i rekordfart

Annonsørinnhold i samarbeid med

Med god vekst de siste årene, tar Karasjok-butikken opp kampen med grensehandelen.

Butikksjef Magnar Aslaksen i Coop Prix Karasjok anser at de har vel 40 prosent av handelen i Karasjok. Likevel nøyer han seg ikke med det.

- Vi har to dagligvarebutikker i Karasjok, og så har vi Finland rett over grensa her og konkurranse derfra, men vi klarer oss vel og går med overskudd, sier Magnar Aslaksen.

 

Stor økning

De har likevel satt seg nye og store mål.

Og han er krystallklar på hvordan de skal bli størst i bygda.

- Vi har som målsetting om å være en butikk kundene føler seg velkommen til. Kunden skal alltid være i fokus, og vi skal bestandig ha et godt utvalg og gode tilbud.

 

En slags «krambu»-butikk

Med seks fulltidsansatte i butikken som ble bygd i 1972, har de likevel en rekke andre tilbud enn kun dagligvarehandel.

- Vi har en stor jernvareavdeling som selger alt fra fiske- og sportsutstyr til hus og hjem. Det er nesten en gammeldags krambu-butikk der du får tak i alt, flirer Aslaksen.

De er nøye på frukt og grønt-avdelingen, og det å ikke ha utgåtte varer eller tomme hyller, ifølge butikksjefen.

- Vi har mye å passe på. Kundene har store forventninger, og det er fint, for da vet vi at vi må levere hver eneste gang, og naturligvis ha gode tilbud i butikken.

 
Del artikkelen på Facebook