Nå er kundene fornøyde med post i butikk

UPROBLEMATISK: Da Finnmarken traff postkunde Kaare Ramberg for en tid tilbake, var han positiv til flytting av posten. Nå har flere og flere blitt enige med ham.

UPROBLEMATISK: Da Finnmarken traff postkunde Kaare Ramberg for en tid tilbake, var han positiv til flytting av posten. Nå har flere og flere blitt enige med ham. Foto:

Artikkelen er over 5 år gammel

Etter en trøblete start på post i butikk-løsningen i Kirkenes, har situasjonen nå bedret seg.

DEL

(Finnmarken) Det opplyser Posten Norge. Det er ikke kommet formelle klager fra kunder til Posten på tilbudet som gis ved Rema 1000 i Kirkenes, men Posten opplyser at etter en vanskelig oppstart har ting nå gått seg til.

– Vi hadde riktig noen utfordringer ved oppstart i Kirkenes, men etter tett oppfølging fra vår side har dette nå blitt betydelig bedre, opplyser Hilde Ebeltoft-Skaugrud i Postens kommunikasjonsavdeling til Finnmarken.

Posten flyttet ut av Amfi-senteret i Kirkenes sentrum i fjor vår, og det ble etablert post i butikk ved Rema 1000 like ved hurtigrutekaien på Kirkenes’ industriområde.

Posten sier at butikker som blir tildelt post i butikk-konseptet blir tett fulgt opp. Det stilles krav om at post i butikk skal ha samme åpningstid som ekspedisjonsstedet. Det vil si en minimums åpningstid fra klokken 09.00 til 18.00 på hverdager og fram til klokken 15.00 på lørdager.

– Våre distriktssjefer har regelmessige oppfølgingsbesøk i post i butikk. Formålet er å følge opp at butikkene utfører oppdraget som avtalt i driftsavtalen. I tillegg gjennomfører vi sentralt regelmessige møter med kjedene, sier Ebeltoft-Skaugrud.

Er du fornøyd med posttilbudet der du bor? Si din mening i kommentarfeltet under.

Artikkeltags