Tre bedrifter er nominert til Serviceprisen i Hammerfest

Direktør Odd Charles Karlsen i Hammerfest Næringsforening. Foto: Svein G. Jørstad

Direktør Odd Charles Karlsen i Hammerfest Næringsforening. Foto: Svein G. Jørstad

Artikkelen er over 3 år gammel

Du bestemmer hvem som vinner.

DEL

– Det har vært et greit engasjement rundt nominasjonen og vi slik jeg ser det, har vi nå fått tre verdige kandidater, sier Odd Charles Karlsen i Hammerfest Næringsforening.

For 2015 vant Sverre Øien AS serviceprisen

Nominasjonsprosessen for hvem som skal få Serviceprisen for 2016 i Hammerfest er nå over. Nå står det mellom Tech's AS, Elkjøp og Finnmark Kjøtt – og du bestemmer hvem som vinner ved å før 5. februar i år.

HER KAN DU GI DIN STEMME

Dette er kandidatene:

Under kan du lese om de tre bedriftene som er nominert til prisen, og begrunnelsen til hvorfor de ble nominert av folk som har sendt inn:

TECH'S AS

Derfor ble de nominert: Fantastisk service, og godt humør uansett når du kontakter dem.

Hyggelige, flinke, raske og smilende bestandig!

Betrakter enhver kunde som viktig. Intet oppdrag er for stort/ lite. Kort ventetid på time, får en cirka. pris på oppdraget, rask levering. Dyktige mekanikere og hyggelige og vennlige ledere.

ELKJØP

Derfor ble de nominert: God atmosfære fra man trør over dørstokken, god service og personale som yter det lille ekstra for kundene sine! Etter å ha bodd 8 år i byen er det den bedriften som skiller seg positivt ut.

Har handlet mye der de siste 5 årene, og de har alltid levert som lovet og ordnet opp hvis det har vært noe krøll. I det øverste sjiktet blant butikkene i Hammerfest på service.

FINNMARK KJØTT

Derfor ble de nominert: Fantastisk service, langt forbi det man skulle kunne forvente. Alltid like blid og det er helt topp å handle der. De serverer masse folk utenfor Hammerfest, det finnes bare ikke maken?

Aldri nei å få, stiller opp og yter ekstra i alle sammenhenger. Gode fagkunnskaper og kvalitetsprodukter.

Deles ut under næringslivsdagen

Serviceprisen deles ut i et samarbeid mellom Hammerfest Næringsforening, Hammerfest kommune, Sparebank1 Nord-Norge og Finnmark Dagblad. Prisen skal gå til en bedrift som har ytet spesielt god service for sine kunder, og deles ut under Næringslivsdagen onsdag 15. februar.

– Det at en bedrift kan yte god service er veldig viktig for forbrukerne og for kundeopplevelsen. Det er en veldig viktig pris og jeg oppfordrer folk til å gi sin stemme, avslutter Karlsen.

Her kan du stemme på den du mener fortjener Serviceprisen mest.

Artikkeltags