Gå til sidens hovedinnhold

Fikk beskjed lillejulaften: – Jeg har vært i sjokk siden

Nemnden mener at to utgaver av magasinet ikke oppfyller kriteriene. Nå risikerer gründeren å tilbakebetale 12 millioner kroner.

For abonnenter